Detailed Notes on نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

پس از فعال شدن حساب کاربری افراد مجاز به شروع فعالیت سرمایه گذاری و خرید و فروش بیت کوین در بازار ارز دیجیتال می باشند . اما دقت شود از آنجایی که این بازار به شدت پر ریسک می باشد لذا لازم است تا سرمایه گذاران قبل از شروع فعالیت در آن به مطالعه دقیق و استفاده از مشاوره سرمایه گذاری بیت کوین پرداخته و با آگاهی کامل به انجام معاملات در آن بپردازند .

صرافی ارز دیجیتال به زبان خیلی ساده پلتفرمی است که به شما امکان خرید، فروش و تبدیل ارزها را می‌دهد.

کیف پول‌های موبایل، اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که باز هم باید از منابع معتبر دانلود شوند.

۵. اگر قصد خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر موجود در صرافی ایرانی را داشته باشید می‌توانید با شارژ ریالی حساب خود در صرافی به وسیله کارت بانکی خود هم اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود بکنید.

به‌عنوان مثال، وقتی یک سفارش خرید ثبت می‌کنید، سیستم بایننس در میان سفارش‌های فروش منطبق با سفارش شما که معامله‌گران دیگر ثبت کرده‌اند، می‌گردد و سفارش شما را تکمیل می‌کند.

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند نحوه خرید بیت کوین یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

بهترین روش خرید بیت کوین در ایران چیست؟ این کاملاً سلیقه‌ای است و هر کس نسبت به شرایط خود راهی برای خرید بیت کوین انتخاب می‌کند.

۱. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای ثبت‌نام در صرافی نوبیتکس می‌توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل، انتخاب یک گذرواژه (پسورد) و وارد کد دعوت (در صورتی که آن را داشته باشید)، کلیک بر روی کادر که مشخص می‌کند شما انسان هستید و نه یک ربات و پذیرش قوانین و مقررات و در نهایت کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت نام کار شما به انتها می‌رسد.

تراست والت که بیشترین تعداد نصب در بین تمام کیف پول‌ها را دارد، فقط برای موبایل در دسترس است.

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و هر روز میلیون‌ها معامله‌گر از سراسر دنیا ارزهای دیجیتال مختلف را در این پلتفرم خریدوفروش می‌کنند یا به‌اصطلاح «ترید ارزهای دیجیتال» انجام می‌دهند.

طبق گزارش‌ها، دفتر اصلی بایننس در جزایر کیمن واقع است؛ اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. با توجه به حجم معاملات بسیار بالا، نداشتن سوابق بد، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و وجود صندوق بیمه در صورت هک و رخنه امنیتی، اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

آیا برای خرید مثلا ریپل باید آنرا به اتر تبدیل کنم و بعد ریپل بخرم یا خیر بصورت مستقیم میتوانم با یورو موجود در حساب اقدام به خرید کنم (کارمزد کدام کمتر و به صرفه تر است

اگر ساکن ایران هستید، خرید مستقیم بیت کوین با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

در بایننس به‌جز خدمات صرافی، چندین و چند خدمت دیگر ارائه شده است که مهمترین آنها عبارت‌اند از:

Report this wiki page